Παροχές και Υπηρεσίες προς τους Φοιτητές

Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής με την εμπειρία και τη γνώση των προηγούμενων Ιδρυμάτων από τα οποία δημιουργήθηκε, θεωρεί σκόπιμο το έργο της να αποσκοπεί όχι μόνο στην επαγγελματική και επιστημονική κατάρτιση των φοιτητών του αλλά και στην ολόπλευρη ανάπτυξη του χαρακτήρα και της παιδείας τους μέσα από ένα σύνολο δράσεων. Ο φοιτητής είναι στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ο τελικός αποδέκτης. Με αυτό το σκεπτικό όλες οι υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής αποσκοπούν στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών σε κάθε δράση.

Συνήγορος Φοιτητή
Στο ΠΑΔΑ συνιστάται αυτοτελές Γραφείο με την επωνυμία «Συνήγορος του Φοιτητή», το οποίο υπάγεται στον Αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας με σκοπό τη διαμεσολάβηση μεταξύ φοιτητών και καθηγητών ή φοιτητών και διοικητικών υπηρεσιών του Ιδρύματος, την τήρηση της νομιμότητας στο πλαίσιο της ακαδημαϊκής ελευθερίας, την αντιμετώπιση φαινομένων κακοδιοίκησης και τη διαφύλαξη της εύρυθμης λειτουργίας του Ιδρύματος.

Περίθαλψη
Στο πλαίσιο της αποτελεσματικότερης παροχής πρωτοβάθμιας ιατρικής φροντίδας τόσο στους φοιτητές του όσο και στο ανθρώπινο δυναμικό του, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής λειτουργούν ιατρεία τα οποία είναι εγκατεστημένα στις Πανεπιστημιουπόλεις.
Εκτός από τα ιατρεία τα οποία λειτουργούν σε κάθε Πανεπιστημιούπολη, λειτουργούν και εξειδικευμένα ιατρεία σε συνεργασία με μέλη ΔΕΠ τα οποία ανήκουν στη Σχολή Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου.  Αναλυτικότερες πληροφορίες στο:
https://www.uniwa.gr/i-zoi-sto-pada/paroches-merimna/ygeionomiki-ypiresia/
Το Ιατρείο της Πανεπιστημιούπολης Αρχαίου Ελαιώνα βρίσκεται στο ισόγειο του Α΄ κτιρίου, τηλ. 2105381223.

Παροχή Συμβουλευτικής – Ψυχολογικής Υποστήριξης
Όλοι οι φοιτητές του ΠΑΔΑ έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν τη συνδρομή, για συγκεκριμένο κάθε φορά λόγο, ειδικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου προκειμένου να τους συνδράμουν σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους ή ακόμη και να γίνουν οι ίδιοι εθελοντές προσφέροντας τις υπηρεσίες τους σε συναδέλφους / συμφοιτητές τους που τις έχουν ανάγκη.
Στόχος του Ιδρύματος είναι να προσφέρει υποστήριξη σε φοιτητές με ειδικές ανάγκες, υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης σε όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική κοινότητα. Μέσω του Κέντρου Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης προσφέρονται δωρεάν υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης σε θέματα απασχολούν, όπως είναι: τo άγχος, το στρες, οι δυσκολίες προσαρμογής σε νέο περιβάλλον ή σε σπουδές, κ.ά., αλλά και ενημερωτικές δράσεις σε θέματα που αφορούν στην ακαδημαϊκή και καθημερινή ζωή τους.

Βιβλιοθήκη
Αποστολή της Βιβλιοθήκης και του Κέντρου Πληροφόρησης του ΠΑΔΑ είναι η ενίσχυση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών και ερευνητικών δραστηριοτήτων του Ιδρύματος, η συμβολή της στην ανάκτηση, διαχείριση, παροχή και διάθεση εξειδικευμένων πληροφοριών στην ευρύτερη εθνική και διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα και η ουσιαστική συμμετοχή της σε κάθε δραστηριότητα για την παιδεία και τον πολιτισμό που λαμβάνει μέρος το Ίδρυμα. Υπάρχουν τρείς Βιβλιοθήκες στο ΠΑ.Δ.Α., όπου οι φοιτητές και τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας δύνανται να κάνουν χρήση:
• Βιβλιοθήκη Αρχαίου Ελαιώνα https://library2.uniwa.gr/iguana/www.main.cls?surl=library
• Βιβλιοθήκη Άλσους Αιγάλεω https://library1.uniwa.gr/
• Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης Αθηνών
Επίσης, μέσω του Συνδέσμου Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (Heal-Link), καθώς και των συνδρομών της Βιβλιοθήκης και του Κέντρου Πληροφόρησης (ΒΚΠ) του Πανεπιστημίου, η Βιβλιοθήκη έχει ηλεκτρονική πρόσβαση σε πλήθος βιβλιογραφικών βάσεων δεδομένων όπως η Mathscinet, καθώς και πρόσβαση στο πλήρες κείμενο χιλιάδων ηλεκτρονικών βιβλίων και επιστημονικών περιοδικών, εκδοτών όπως οι Elsevier, Springer, Kluwer, Academic Press, κ.λπ.
Ο Ηλεκτρονικός Κατάλογος Πρόσβασης του Κοινού (OPAC-Online Public Access Catalogue) είναι ελεύθερης πρόσβασης μέσω της διεύθυνσης https://opac.seab.gr/search~S15*gre και περιλαμβάνει το υλικό όλων των Τμηματικών Βιβλιοθηκών και της Κεντρικής βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου.
Στη βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης Αθηνών λειτουργούν δύο εργαστήρια πληροφορικής, στα οποία δίνεται η δυνατότητα στους φοιτητές να παρακολουθήσουν σεμινάρια εξοικείωσης με τα βασικά προγράμματα των Η/Υ καθώς και με πιο σύνθετα και εξειδικευμένα (π.χ. το SPSS), τα οποία συμβάλλουν στην ακαδημαϊκή και επαγγελματική εξέλιξή τους.
Οι βιβλιοθήκες χρησιμοποιούνται από τους φοιτητές και ως χώρος μελέτης και πρόσβασης στο Διαδίκτυο, Δευτέρα-Παρασκευή 09.00π.μ.–19.00μμ.

Υποστήριξη Α.Μ.Ε.Α.
Στο πλαίσιο της κοινωνικής αποστολής του Ιδρύματος έχει συσταθεί υπηρεσία υποστήριξης ΑμεΑ, έργο της οποίας είναι η υποστήριξη και διασφάλιση της προσβασιμότητας φοιτητών και προσωπικού του ΠΑ.Δ.Α με ειδικές ανάγκες.
Το κτίριο Δ, στο οποίο βρίσκεται το Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, διαθέτει ασανσέρ για να παρέχει προσβασιμότητα στις εγκαταστάσεις του (κτήρια αιθουσών διδασκαλίας και διοίκησης), σε αμαξίδια ΑΜΕΑ καθώς και ράμπες και επικλινή επίπεδα. Όταν παρίσταται ανάγκη παρέχεται η συνδρομή του προσωπικού του Τμήματος.

Κέντρο Δια Βίου Μάθησης
Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ), έχει στόχο το συντονισμό και τη διεπιστημονική συνεργασία στην ανάπτυξη προγραμμάτων επιμόρφωσης, συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, κατάρτισης και εν γένει διά βίου μάθησης. Διοργανώνονται σεμινάρια ποικίλου αντικειμένου που άπτονται στα γνωστικά αντικείμενα που θεραπεύει το Ίδρυμα και δύνανται οι φοιτητές να παρακολουθούν με μικρό κόστος, ανάλογα το σεμινάριο.

Τεχνική Υποστήριξη (NOC) – Ακαδημαϊκός λογαριασμός email
Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής παρέχει στο προσωπικό του, σε όλους τους φοιτητές του καθώς και στο εκπαιδευτικό προσωπικό του, υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) της μορφής <username>@uniwa.gr, μέσω της διεύθυνσης https://webmail.uniwa.gr/ .Μέσω του ακαδημαϊκού λογαριασμού email οι φοιτητές έχουν πρόσβαση σε μια σειρά εφαρμογές των Microsoft Office 365. Οι χώροι του Πανεπιστημίου καλύπτονται από ελεύθερο ασύρματο δίκτυο Wi-Fi (ssid: uniwa), στο οποίο μπορεί οποιοσδήποτε να συνδεθεί για να χρησιμοποιήσει υπηρεσίες πλοήγησης στο διαδίκτυο.

Ακαδημαϊκή Ταυτότητα
Η ακαδημαϊκή ταυτότητα, η οποία παρέχεται μέσω κεντρικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, έχει τη μορφή πλαστικής ή έξυπνης κάρτας και υποστηρίζει πολλαπλές παροχές-προνόμια για όλα τα μέλη των ελληνικών ιδρυμάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (φοιτητές των τριών κύκλων σπουδών, διδάσκοντες, διοικητικό και τεχνικό προσωπικό, κ. λπ).
Όλοι οι προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους για έκδοση νέας ακαδημαϊκής ταυτότητας. Οι ταυτότητες θα παραδίδονται στο σημείο παραλαβής που θα έχει επιλέξει ο κάθε φοιτητής κατά την υποβολή της αίτησής του. Οι νέες ταυτότητες αναγράφουν την ακριβή περίοδο ισχύος του δικαιώματος του Φοιτητικού Εισιτηρίου, ενώ σε περίπτωση που ο φοιτητής δεν δικαιούται Φοιτητικό Εισιτήριο, η κάρτα επέχει θέση απλής ταυτότητας. Για περισσότερα βλ. http://academicid.minedu.gov.gr/

Ηλεκτρονική Γραμματεία
Στη διεύθυνση https://www.uniwa.gr/en/life-at-uniwa/e-services/ η διαδικτυακή εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Γραμματείας και γενικά των προσφερόμενων προς τους φοιτητές υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα, από την εφαρμογή του φοιτητολογίου, ο φοιτητής έχει τη δυνατότητα:
• να ενημερώνεται για τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών, τους διδάσκοντες, κ.λπ.
• να υποβάλλει δηλώσεις εγγραφής και δηλώσεις μαθημάτων κάθε εξαμήνου
• να ενημερώνεται για τη βαθμολογία στα μαθήματα που έχει εξεταστεί

H πρόσβαση στην εφαρμογή αυτή γίνεται μέσω των προσωπικών κωδικών του φοιτητή. Ειδικά για τους πρωτοετείς φοιτητές, επισημαίνεται ότι κάθε πρωτοετής φοιτητής πρέπει να παραλάβει από τη Γραμματεία τον προσωπικό Αριθμό Πανεπιστημιακού Μητρώου και τον Κωδικό Ενεργοποίησης, τα οποία είναι απαραίτητα για ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού του λογαριασμού στο ΠΑ.Δ.Α.

Ηλεκτρονική Εκπαίδευση
Στη διεύθυνση https://www.uniwa.gr/e-learning/ μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες για τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης. Οι φοιτητές μπορούν να εγγραφούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης moodle.uniwa.gr ή eclass.uniwa.gr για τα μαθήματα που έχουν δηλώσει και παρακολουθούν στο εξάμηνο. Η εγγραφή τους στην πλατφόρμα θα τους δώσει πρόσβαση σε χρήσιμο εκπαιδευτικό υλικό (σημειώσεις, ασκήσεις, παρουσιάσεις)


Παρατίθενται συνοπτικά οι σύνδεσμοι:

  • Υπηρεσίες Φοιτητών: https://www.uniwa.gr/foitites/
  • Ακαδημαϊκό Emailhttp://webmail.uniwa.gr
  • Φοιτητολόγιοhttps://sso.uniwa.gr/login
  • Έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (ΠΑΣΟ)https://submit-academicid.minedu.gov.gr/
  • Ηλεκτρονική Εκπαίδευση: https://www.uniwa.gr/e-learning/
  • Moodlehttps://moodle.uniwa.gr/
  • eClasshttps://eclass.uniwa.gr/
  • Βιβλιοθήκες ΠΑΔΑ: https://www.uniwa.gr/to-panepistimio/panepistimiakes-monades/vivliothikes/
  • Βιβλιοθήκη ΠΜΣ: Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα, Κτήριο Δ’, Αίθουσα Δ107
  • Σίτιση: https://merimna.uniwa.gr/sitisi/
  • Τμήμα Διασύνδεσης Διαμεσολάβησης & Καινοτομίας: https://clio.uniwa.gr/
  • Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη: https://merimna.uniwa.gr/iatrofarmakeytiki-perithalpsi/
  • Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθένειας (Ε.Κ.Α.Α.): https://merimna.uniwa.gr/eyropaiki-karta-asfalisis-astheneias-e-k-a-a/
  • Γυμναστήριο – Αθλητισμός: https://www.uniwa.gr/i-zoi-sto-pada/paroches-merimna/gymnastirio-athlitismos/
  • Συνήγορος του Φοιτητή: https://advedu.uniwa.gr/
  • Κέντρο Δια Βίου Μάθησης: https://kedivim.uniwa.gr/
  • WiFi: Οι χώροι του Πανεπιστημίου καλύπτονται από ελεύθερο ασύρματο δίκτυο Wi-Fi (ssid: uniwa).
  • Υποστήριξη Α.Μ.Ε.Α.: Το κτίριο Δ, στο οποίο βρίσκεται το Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, διαθέτει ασανσέρ για να παρέχει προσβασιμότητα στις εγκαταστάσεις του (κτήρια αιθουσών διδασκαλίας και διοίκησης), σε αμαξίδια ΑΜΕΑ καθώς και ράμπες και επικλινή επίπεδα. Όταν παρίσταται ανάγκη παρέχεται η συνδρομή του προσωπικού του Τμήματος.
  • Παροχή Συμβουλευτικής – Ψυχολογικής Υποστήριξης: Όλοι οι φοιτητές του ΠΑΔΑ έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν τη συνδρομή, για συγκεκριμένο κάθε φορά λόγο, ειδικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου προκειμένου να τους συνδράμουν σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους ή ακόμη και να γίνουν οι ίδιοι εθελοντές προσφέροντας τις υπηρεσίες τους σε συναδέλφους / συμφοιτητές τους που τις έχουν ανάγκη.

Οι φοιτητές φοιτητές/τριες θα πρέπει να επικοινωνούν ηλεκτρονικά με τη Γραμματεία μόνο μέσω των Ιδρυματικών λογαριασμών ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που τους αποδίδονται.